back

Diggy Raja Vs. Maharaja Scindia In Parliament

Rajya Sabha roared in laughter when former colleagues Jyotiraditya Scindia and Digvijay Singh addressed the session one after another. This was Scindia’s first speech in Parliament since his switch to the BJP.

04/02/2021 4:30 PM
  • 475.4K
  • 155

122 comments

  • Achutanand C.
    17/04/2021 22:10

    So parliament is for mushaira? These people are our supposedly our choosen servants right? Who the fuck calls them Maharajas and Rajas !!! They might be blue blooded though..like literally...they are not humans.

  • Vickey P.
    14/04/2021 06:33

    One can see on his facial expression actually that Scindia is embarrased of his deeds.

  • Kinnera M.
    10/04/2021 19:25

    🔱🕉️ ఓం శ్రీ సమ్మక్క సారక్క తల్లి జ్యోతిష్యాలయం PUJARI:WORLD.FAMAS ASTROLAJAR K.MANJUNATHA సెల్ :+919848914267 ☸🕉️ శ్రీ మేడారం సమ్మక్క సారక్క తల్లి అనుగ్రహంతో జ్యోతిష్యం చెప్పబడును (అఖండ జ్యోతిష్యం చెప్పబడును)📲WHATS APP NO☎+91 9848914267📱☎ 🔱మీ ఫోటో పేరు జన్మ నక్షత్రాన్ని బట్టి అఖండమైన జ్యోతిష్యం చెప్పబడును🔱 మానవ జన్మ ఎంతో గొప్పది ప్రతి మనిషి సంతోషంగా ఆనందంగా బ్రతకాలని అనుకుంటాడు కానీ కొన్ని దుష్ట శక్తుల వల్ల తన జీవితం సమస్యల్లో చిక్కుకుంటుంది అలాంటప్పుడు మనం గ్రహించాలి 🔔 విద్యలో వెనకబడటం 🔔 ఉద్యోగం ఆలస్యం అవడం 🔔 వ్యాపారంలో తీవ్రమైన నష్టాలు 🔔 ప్రేమించిన వారు దూరం అవడం 🔔 ఎన్ని సంవత్సరాలైనా పెళ్లి కాకపోవడం 🔔 అనారోగ్య సమస్యలు 🔔 సంతానం లేకపోవడం 🔔 భార్య భర్తల సమస్యలు 🔔 మనశ్శాంతి లేకపోవడం 🔔 రాజకీయ మరియు రియల్ ఎస్టేట్ సమస్యలు 🔔 పిల్లలు పెద్దల మాట వినకపోవడం 🔔 సంపాదించిన ధనం నిలకడగా లేకపోవడం 🔔 స్త్రీ పురుష సమస్యలు 🔔 భూమి వివాదాలు 🔔 కోర్టు సమస్యలు 🔱ఇలా ఎటువంటి సమస్యలు ఉన్నా మీ ఫోటోt మీ జన్మ నక్షత్రాన్ని బట్టి సంపూర్ణ భూత భవిష్యత్ వర్తమాన కాలాలు చెప్పబడును ఇలా ఎటువంటి సమస్యలు తో నైనా బాధపడుతున్నవారు గురూజీ మంజునాథ రాజు గారిని సంప్రదించగలరు ఎటువంటి సమస్యకైనా100% సంపూర్ణ పరిష్కారం చూపగలరు.ప్రతి సమస్య 11 రోజుల లోపు పూజ చేసి పరిష్కారం చేయబడునునేను. కుటుంబంలో దెయ్యాలు భూతాలు సమస్యలు చెడు కర్మలు ఉన్నా గురూజీ చక్కటి పరిష్కరం చెప్పగలరు సర్వేజన సుఖినోభవంతు నమ్మకంతో ఫోన్ చేయండి సర్వ సమస్యలకు పరిష్కరం చేయబడును :🕉️☸️ మాట్లాడు భాషలు .( తెలుగు ) {తమిళ్ } [హిందీ] <ఇంగ్లీష్> 📲WHATS APP.NO +91 9848914267

  • Kamal K.
    10/04/2021 10:26

    Gaddar sindhiya

  • Preeti V.
    07/04/2021 20:29

    Chutiya

  • Preeti V.
    07/04/2021 20:28

    He studied from harmzrdad university..will have to look where it was...bought by bharat jharu party...owned by bjp. . Adani..ambani....jai mata di

  • Preeti V.
    07/04/2021 20:25

    Useless arsehole...he studied from our middle class money n talking shit bought by ambani..adani...ch...

  • But W.
    07/04/2021 11:22

    Did this guy really study in Harvard ?

  • Dinesh M.
    07/04/2021 10:46

    Brithish bootlickers

  • Sameer J.
    07/04/2021 10:30

    Cong-rss

  • Rabiya K.
    07/04/2021 10:26

    Tum kya kar rahe ho..maharaja..atleast give charity to the poor....

  • Rajesh S.
    07/04/2021 10:07

    Democracy

  • Debasis G.
    07/04/2021 09:50

    Excellent, this cordial relation is required for every sphere of life for the sake of humanity.

  • Insan H.
    07/04/2021 09:34

    Good candidate for CM post..best wishes

  • Guru G.
    07/04/2021 08:24

    Sanghi Atanki Secular Congress Hi BJP H

  • Richard S.
    07/04/2021 08:17

    Bunch of loser illiterate people

  • Samarth T.
    07/04/2021 08:00

    Brut India our jawans died in Naxal Attack and all u can show is this ?? Is this your reporting ?? No doubt why media is called PResstitute in this nation.

  • Bhat A.
    07/04/2021 07:06

    No data of migrant workers death fake people with fake speeches

  • Rahil S.
    07/04/2021 06:58

    Stand up comedy ke liye parliament best jagah hai😂 kaam toh yahan hota nahi

  • Deepak B.
    07/04/2021 06:56

    dkho dkho

Stay informed and entertained, for free with myBrut.

Stay informed and entertained, for free with myBrut.

switch-check
switch-x
By continuing, you agree to receive emails from Brut.