back

5 indigenous leaders fighting for the planet

Their struggle may all be different but these 5 indigenous leaders are all fighting for a common cause: preserving the planet.

11/01/2019 7:40 AM

28 comments

  • Evan C.
    01/11/2020 04:59

    That guy must have had the most painful moment of his life getting his nose transfixed like that. Ouch!

  • Mukaya J.
    01/11/2020 04:15

    they are the best ,they deserve ,the so called noble prize if the truth exists in this world,climate ,envirnment and weather affects all of us ?? they need more support.more funding and protection that is it

  • Kate R.
    01/10/2020 21:04

    Incredible people,

  • Fares O.
    01/10/2020 11:40

    نعم الحفاض على هذا الكوكب الممزق

  • Jeanine S.
    11/30/2019 15:45

    Awesome

  • Anantha N.
    11/27/2019 14:21

    Which Global Group with Vested interests is propping up these innocent(?) People to fight fake propoganda with minimum or nil data!

  • John C.
    11/27/2019 14:06

    The only way to save planet is to have 1president the whole continent. And stopping space exploration

  • Mónica H.
    11/23/2019 23:02

    Nuestro domicilio en una urbe de concreto. Los pueblos nativos viven en domicilios de árboles, praderas, arena, humedales, glaciares, y otros ecosistemas. Defendámos su derecho a sus formas de vida. Hagámos conciencia de las fuentes de las que se extraen las materias primas para facilitar nuestra existencia urbana y busquemos formas de disminuir ese consumo y a la vez nuestra huella ecológica. Yo estoy peleada en contra de la obsolescencia programada de los artículos de consumo. Escójan algo con lo que ustedes puedan estar peleados y que contribuya a minimizar su huella hídrica o energética, por ejemplo, y que a la vez contribuya a darle continuidad a las formas de vida de las otras culturas con las que compartimos el planeta...son los guardianes de la vida, de todo tipo de vida.

  • Zouhir Z.
    11/21/2019 20:27

    Hafido alayha ya aaalem

  • Sidhi S.
    11/21/2019 18:41

    GREATA THORNBERG HAS NOTHING LIKE THESE NOBEL HUMANS...WHY WESTERN ALWAYS CHOOSE WRONG....

  • Angam K.
    11/20/2019 10:08

    I strongly support... let's protect and preserve for our future generations...i am from Manipur

  • Toots B.
    11/19/2019 12:50

    Other politicians are hungry for money from mines!

  • Jose L.
    11/17/2019 12:42

    “En el Reino de los Cielos no hay grandeza que conquistar, puesto que allá todo es jerarquía establecida, incógnita despejada, existir sin término, imposibilidad de sacrificio, reposo y deleite. Por ello, agobiado de penas y de tareas, hermoso dentro de su miseria, capaz de amar en medio de las plagas, el hombre sólo puede hallar su grandeza, su máxima medida en el Reino de este Mundo.” Alejo Carpentier.

  • Pradeep K.
    11/15/2019 20:45

    👏🏻👍👌

  • Tamba C.
    11/15/2019 19:11

    Cool

  • Glazauskas Å.
    11/13/2019 09:26

    Looks like a game where you would grind reputation with different factions

  • Ugendar R.
    11/12/2019 02:32

    Greta : I'm missing, How dare you.

  • Andrea Y.
    11/11/2019 18:26

    Mientras el Falso Indige a de EVO. MORALES está destruyendo la fauna Boliviana!!

  • John K.
    11/10/2019 17:13

    They look like they need a 12 year old Swedish girl to help them.

  • Ruby Y.
    11/09/2019 14:32

    Indegenous tribes have a successful preservation and conservation of their remaining forest and natural mineral resources. They dont abuse it they only get what they need. Rain Forest have natural protection from forest fire, it remained wet, and away from the city and people. When inhabited by large number of people that protection is gone wild fire and kaingin or clesring of forest by intentional burning of trees.

Stay informed and entertained, for free with myBrut.

Stay informed and entertained, for free with myBrut.

switch-check
switch-x
By continuing, you agree to receive emails from Brut.