back

Swastikas transformed into art

Rather than just painting over graffitied swastikas, this art collective is turning the racist symbols into bunnies, Rubik's cubes, and cartoon characters.

01/14/2018 10:01 PM
  • 400.7k
  • 147

92 comments

  • Vanexa S.
    05/31/2018 12:08

    NICE !!!!!

  • Pyay O.
    05/31/2018 09:44

    Its not ugly ! Its one beautiful geometrical icon !

  • César G.
    05/31/2018 08:49

    La esvastica no tiene nada de malo ... o de bueno. Es solo un símbolo que se puede interpretar de una u otra manera depende si estas en Alemania usa o asia o la india. Ojalá pudiéramos pintar así sobre la metálicas de las personas y erradicar las ideas que realmente son malas. Pero caeriamos en lo mismisimo que queremos erradicar así que es una paradoja muy compleja.

  • Simon F.
    05/31/2018 04:22

    Thats an indian symbol, the jews as allways changed the meaning of that.

  • Jonathan O.
    05/31/2018 04:05

    Sig heil mein fuhrer

  • Julie W.
    05/31/2018 02:23

    Wow did not know this

  • Fernando A.
    05/30/2018 11:56

    Hahahaha, obviously fake. Those swastica symbols were horribly written.

  • محمود س.
    05/30/2018 11:10

    سبحان الله الصليب المعقوف كان رمزا للقوة والهيمنة والغطرسة ورمز النازية والعنصرية البغيضة وسيأتى اليوم الذي ينسى الناس نجمة داوود الصهيونية العنصرية كما نسوا رمز هتلر إن شاء الله

  • Piyush K.
    05/30/2018 03:46

    an art form 😍😎😂

  • Francine B.
    05/30/2018 00:43

    Love it.

  • Shourabh A.
    05/29/2018 19:15

    The swastika (as a character 卐 or 卍) is a geometrical figure and an ancient religious icon used commonly in the Indian subcontinent, East Asia and Southeast Asia, where it has been and remains a sacred symbol of spiritual principles in Hinduism The name swastika comes from Sanskrit (Devanagari: स्वस्तिक) and denotes "conducive to well being or auspicious".[7][8] In Hinduism, the clockwise symbol is called swastika, symbolizing surya (sun), prosperity and good luck, while the counterclockwise symbol is called sauvastika, symbolizing night or tantric aspects of Kali.

  • Ogie B.
    05/29/2018 08:21

    Swastika is HITLER'S logo...the mad KILLER...

  • Santiago E.
    05/29/2018 01:59

    Ahora solo lo hacen subliminal 😂 nta

  • Willie H.
    05/29/2018 00:00

    Nice very informative

  • Digna U.
    05/28/2018 15:18

    Felicidades, lo malo debemos convertirlo en bueno, la mentira en verdad, el odio en amor, los insultos en halagos. Solo así el mundo y su gente puede cambiar para bien

  • Henri A.
    05/27/2018 21:36

    Renoir peut aller se rhabiller...🤣

  • Erick D.
    02/10/2018 20:00

    Bruce Joel Vallejos aprende pa k no hagas el ridiculo 😂😂😂

  • Dante N.
    01/22/2018 15:23

    I like how you guys dont know this is an ancient Ethiopian symbol. "Swastika" is well known from a hate group but that same group stole the symbol from the very ppl they "hate"

  • Sarah M.
    01/22/2018 10:12

    I like this guy.

  • Dalton K.
    01/20/2018 18:52

    like me transforming dope bombs into dicks.