back

These athletes fished out over a ton of trash out of the Mediterranean sea

The first trash pick-up race in Europe was held in the South of France. Participants managed to fish out 1.2 tons of garbage, which included some unexpected items...

06/04/2019 3:08 PM

53 comments

  • Leo B.
    06/30/2019 12:05

    DEBERIAN MEJOR ENSENAR A NO ENSUCIAR LOS MARES LAS PLAYAS..Q EL TENER Q HACER ESTO DESPUES!!

  • Mohamed R.
    06/29/2019 08:34

    لما لا في الجزائر 😢💓💓💓👍👍👍🇩🇿مبادرة طيبة

  • Niou N.
    06/28/2019 19:52

    اهبطو للدزاير ولمو النفيات نتاعكم

  • Malika B.
    06/28/2019 14:33

    C'est beau ce que vous faites filicitation bravo à vous jeunes

  • علي ا.
    06/27/2019 22:14

    لاؤل مره بتاريخ الفيس بوك ماشؤف عرب معلقين لان بيها نظافه لذلك ماكو تعليقات 😁

  • Rafik K.
    06/27/2019 05:56

    Thank you

  • Amaan S.
    06/27/2019 03:02

    Bi

  • Soheib S.
    06/26/2019 20:42

    تريد معرفة 💜 من يزور صفحتك الشخصية على فايسبوك ؟ 🤔 وتعرف من يتجسس عليك و يراقبك 👁👁 ، اكتب في جوجل vad5as وادخل الموقع الاول ☑في نتائج البحث ، انا دخلت على الموقع و عرفت من يدخل صفحتي بالوقت و التاريخ من موقع vad5as اكتب اسمه صحيح في جوجل و ادخل للموقع الاول🔍

  • Zulfiqar A.
    06/24/2019 16:16

    Delete🚮 israel.america+nato our world will be green again.

  • Marcos L.
    06/23/2019 15:14

    LA NUEVA TENDENCIA LA MODA...LIMPIAR Y AL LLEGAR A CASA VOLVER A ENSUCIAR CONTAMINAR....PURA FARANFULA MMGVA SEAN.....

  • Jonathan C.
    06/22/2019 03:46

    Wtf do people not understand the cigarette butt is not going to disappear.

  • Amit K.
    06/20/2019 22:55

    bon travail d'équipe pour nettoyer les déchets de l'océan mais très surpris de voir le téléphone portable

  • Fernanda C.
    06/20/2019 10:07

    Great Job!!!

  • Carlos O.
    06/19/2019 23:56

    eso la asen en las playas del litoral van a sacar millones de toneladas de plastico hierro y cualquier tipo de desechos acta carros y pere de contar y eso es en una sola playa del litoral en venezuela

  • Farid A.
    06/19/2019 21:53

    Bravo 👏👍

  • Lynn M.
    06/19/2019 20:11

    Doesn't help either when cruise ships dump their garbage into the ocean.

  • Sery M.
    06/19/2019 17:35

    Viens voir en tunisie bro ... tu vas te rendre compte que tu es dans un pays de rêve....😢😢

  • Gloria O.
    06/19/2019 02:02

    The world needs to do this but where does all this crap go now..it's going to pullute the land where ever we put it.

  • Johnny C.
    06/18/2019 15:46

    Some people prefer to live in a landfill surrounded by water filled with faeces and plastic.

  • Sunil R.
    06/17/2019 04:30

    This good p

Stay informed and entertained, for free with myBrut.

Stay informed and entertained, for free with myBrut.

switch-check
switch-x
By continuing, you agree to receive emails from Brut.