39 commentaires

  • Nicole L.
    08/03/2017 17:47

    Encore 50 plaques dans les poches..... et c est pas fini

  • Lucas B.
    08/03/2017 16:40

    Oh non pitié je survivrai pas à 35 jours supplémentaires de harcèlement médiatique avec les présidentielles 😂😂

  • Agnes C.
    08/03/2017 00:27

    Pouvoir au peuple

  • Jean-pierre D.
    07/03/2017 16:40

    quelle merde,du jamais vu.

  • Rémi R.
    07/03/2017 10:14

    et si on dansait?

  • Anne-Sophie R.
    07/03/2017 07:02

    ça me rappel les cours de constit avec notre sosie d Antonio Banderas ! Tu te souviens de son nom ?

  • Laura S.
    07/03/2017 06:49

    regardez c'est mon prof de droit constit !!! (Niew Coujoux!!)

  • Delphine M.
    06/03/2017 20:18

    Merde !

  • Esther B.
    06/03/2017 20:05

    le mec qui parle en selfie à la fin c'était un de mes profs mdr

  • Guilvic G.
    06/03/2017 20:02

    Quelqu'un saurait-il par hasard quel est le track qui accompagne ce numéro ?

  • Armand-Philippe C.
    06/03/2017 19:10

    et ça changerait quoi ?

  • Foued E.
    06/03/2017 18:10

    Début de la conversation 268 personnes aiment ça Communauté 06:15 This message addresses the ambassadress of UNHCR. Although I am the lover transit which writes you. I would like to call on(to appeal) to your help(assistant). Because since I am 16 years old, every time I find a job. I end either in prison or in psychiatric center and spring(competence) with an invoice in 400 or 2000 euros. For example, I passed in front of(came before) most of the courts, and even business(affairs) which(who) we were pleaded in my favor. One have at once(in a row) favorable seen that I do not obtain documents, and today my lawyer(avocado) threatens to turn around against me. For the motive not to fill(perform) the file(case) of legal aid, while I pay a legal insurance(assurance). Examples as he if, I have no it of other one. I would want to specify that my police record is blank(virgin). The simplest,Would be to see, if I tell the truth with my doctor deal and my social worker. I understood that you go, soon pass in France. I am 33 years old and I would finally like to taste the pleasure of the freedom. Then if you could help me in some way that is, by offering me a post to the UNHCR grafting that volunteer in something else. I would eternally be grateful to you for it. I worsens you, helped I please. Cordially Foued El Manaa

  • Marie-france L.
    06/03/2017 17:46

    Non sauf si il est mis sous tutelle ou curatelle par un juge ;) mdr car il le sait

  • Pilar P.
    06/03/2017 15:38

    ah ... le niveau de pourriture du système politique..c'est fou!

  • Mary V.
    06/03/2017 15:32

    On va attendre qu' il lave son linge salé et fait un peu d e ménage pour que ce soit clin

  • Camille M.
    06/03/2017 15:23

    toujours plus

  • Margaux S.
    06/03/2017 14:22

    ca va trop loooooin

  • Francis B.
    06/03/2017 13:47

    Salut ! C'est quoi le track en fond sonore?

  • Adrien C.
    06/03/2017 13:38

    Track ID ?

  • Laura O.