back

Nusrat Jahan Weighs In On The “Love Jihad” Debate

When asked what she thought of the proposed laws against “love jihad” in five states, this is what the Trinamool Congress MP had to say.

24/11/2020 4:07 PM
  • 488.8K
  • 317

152 comments

  • Sushma J.
    12/06/2021 02:16

    Blind

  • Usha C.
    11/06/2021 09:52

    Absolute bullshit got married in front of everyone and now says not valid. No wonder politians of TMC are lairs

  • Anamika S.
    11/06/2021 06:50

    Just imagine... unlike Nusrat Jahan, if a boy after marriage had left the girl after calling his marriage illegal, then all the pseudo feminists would have been furious! The boy would have been subjected to rape. Stop looking at right or wrong through gender prism. There is a need to unilaterally change the laws and social systems.👍

  • Debanjali N.
    11/06/2021 04:55

    Brut do you have any valid news?

  • Alpna K.
    11/06/2021 04:02

    नुसरत जहाँ - एक बेहद शातिर स्क्रिप्ट पर बेहतरीन काम करने वाली अदाकारा कितने शातिर तरीके से सारा प्लान किया गया हिन्दु वोटरों को बहकाने के लिए.. दुर्गा पूजा में डांस किया, मौलानाओं से मुकाबला किया और सब एक लिखी हुई कहानी थी जिसे अंजाम तक पहुँचाने के लिए एक एक्टर से अच्छा कोई नहीं हो सकता था ... मुझे कुछ नहीं करना किसी की व्यक्तिगत ज़िन्दगी से लेकिन एक सवाल है जो मन में बार-बार आ रहा है कि निकाह तुर्की में हुआ था, स्पेशल मैरिज एक्ट में रजिस्टर्ड नहीं है, लिव-इन-रिलेशनशिप है, 7 महीने से अपने पार्टनर के साथ नहीं रह रही यह सब इस अदाकारा को बंगाल चुनाव के नतीज़े आने के बाद याद आया? 🤔 चुनाव प्रचार में तो यह एक "बहु" की तरह जनता से मिल रही थी, एक ऐसी बहु जो दूसरे मज़हब की होकर भी हमारे धर्म के त्योहारों को मनाती है .. दुर्गा पूजा में नृत्य करने की खबर को जानबूझ कर खूब फैलाया गया, किराये के मौलानाओं द्वारा इसका विरोध करके हिन्दुओं के मन में एक इमेज बनाई गई .. क्या किसी मौलाना या मुस्लिम संगठन ने चुनाव प्रचार के दौरान इस अदाकारा की किसी रैली या सभा का विरोध किया? नहीं .. क्योंकि सब स्क्रिप्ट पर काम कर रहे थे और 2 मई को फिल्म रिलीज़ होने वाली थी .. इस पूरी घटना से हिन्दुओं को एक सबक लेना चाहिए, आपके लिए और आपके चारो तरफ इतने षडयंत्र रचे जा रहे हैं , आपके दिमाग से इतना खेला जा रहा है जिसकी आप कल्पना भी नहीं कर सकते इसलिए अतिउत्साहित होकर किसी भी मुद्दे पर तुरंत प्रतिक्रिया ना दे और ना ही कोई राय बनाएं .. कुछ महीनों बाद नवरात्रि आ रही है, तब देख लेना माता और भारतीय संसकृति के प्रेम में कोई नाचता है कि नहीं, अब कोई अदाकारा नहीं नाचेगी क्योंकि -खेला हो चुका है और हमेशा की तरह हिन्दुओं को मूर्ख बनाकर खेला जीत भी लिया है

  • Deeë B.
    10/06/2021 21:10

    আরে ওটা এনার কাছে কোনো বড় বিষয় না!!!! উনি অনেক বড় বড় লোন্ড, নিজের ভিতরে নিয়েছেন!!! বাজা ম্যাগী আজ ফের সিঙ্গেল। এখন সবাই তাকে বাজাতে পারবে।

  • Debolina S.
    10/06/2021 13:46

    Don't give these shitty people limelight....they don't deserve to be a public representatives.

  • Khan M.
    10/06/2021 13:30

    Acording to sherayet when u marry with Hindu u r not Muslim any more

  • Sabah N.
    10/06/2021 12:02

    We are no one to judge her...jst b happy tht she is being a gud human..dnt get religion in between... Live and let live...

  • Arup G.
    10/06/2021 11:49

    Don't waste your time. People have elected you as MP.. work for people..

  • Rakesh G.
    10/06/2021 11:22

    Guys at have LOST IT and HOW. Sack the bugger who uploaded this post. If one marries out of choice when that choice is seemingly against popular hard-line Orthodox and dated beliefs, is it an obligation on people involved in the marriage to make it work, come what may.

  • MV R.
    10/06/2021 10:21

    You can only pity her poor lady. She has to deny her own love, marriage and her own emotions. Politics and power come and go. Not life partners. Now you marry any one. It's going to be a transaction. A deal or contract for sex.

  • Harsha W.
    10/06/2021 10:12

    Iska mic pakadne ka style dkh k himesh Reshammiya yaad agya 😂

  • Sonal B.
    10/06/2021 09:27

    Nusrat Jahan ka Jahan kahi aur hain aur Nusrat kahi aur hain... Marriage is not like passport which is country specific. Even if you marry in Mars it will still be valid anywhere on Earth. BTW Sindoor and Mangalsutra is a valid marriage which can't be deny by any court in India. Saalaa majak samajh ke rakha hain, jisse man usse chudh rahi hain 😀😀😀

  • Pooja R.
    10/06/2021 09:24

    Join online shopping page ⬇️⬇️⬇️⬇️ http

  • Purushottam K.
    10/06/2021 09:04

    this is called real feminism

  • Momais B.
    10/06/2021 08:57

    Agr larki hindu hoti or larka muslim pir love jihaad hona ta hahahah abi sary hindu bol ry han strong woman hhaahah

  • Anirudh S.
    10/06/2021 08:17

    By calling the marriage illegal she is only making mockery of herself. She was the one who took a stand and married after all criticism. After two year marriage she suddenly realizes that it was all sham and we learnt that she is pregnant from other man while being in relationship with Jain. So RIP with feminism. In this case it is Jain who is the victim.

  • Abinash P.
    10/06/2021 08:07

    Lahor via kuwet 😀😀😀

  • Hervé F.