back

Rajyavardhan Rathore Takes On Rahul Gandhi

A Rahul Gandhi comment on soldiers got Union minister Rajyavardhan Rathore, a former army man himself, to issue this stinging rebuke. ☝️

02/13/2019 1:31 AM
  • 799.9k
  • 660

618 comments

  • Abhishek M.
    02/13/2019 01:33

    Pappu is shittt

  • Sanjok R.
    02/13/2019 01:37

    Patriotism rocks.. sympathy rocks...

  • Prince A.
    02/13/2019 01:38

    rajyawardhan rathore is so adamant at choice of words... lekin tab ye koi video post kyu nahi karta jab modi 50crore ki girlfriend wala line bola wo kisi ki maa hai...#namard! .. shayad isko maa shabd ka pata hi nahi.. hai na #bootlicker #exarmyman #shamelesspolitician

  • Viraj R.
    02/13/2019 01:42

    FacePalm😂

  • Asad K.
    02/13/2019 01:46

    Chowkidaar Chori cannot be wrapped under Nationalism..

  • Maneet S.
    02/13/2019 01:48

    Yes, the same disgraced army bombed Shri Darbar Sahib in 1984 killing 1000s innocents, including women and children

  • Shubhojit K.
    02/13/2019 01:54

    No professional soldiers is a martyr. And you got to be a muslim to be a shahid and you got to die for your belief. But where was his angst when modi used the police to physically assault the veterans.

  • Feroz K.
    02/13/2019 01:56

    What disrespect govt did it? Do you see that?

  • Sidharth K.
    02/13/2019 01:56

    If rathore really wants to show respect for the services, he should get his govt to pass OROP first.

  • Lovelin K.
    02/13/2019 01:59

    Bc apne kuch bole to sahi... Dusara bole to..... makkar dhokebaaz govt..

  • Enosh H.
    02/13/2019 01:59

    Ye sab bakchodi kerna jante hai kam kerna nahi...

  • Alfred D.
    02/13/2019 02:01

    The minister is from army lolzz... It will be shame on army ..pls resign

  • Obed C.
    02/13/2019 02:02

    Your modi mastered The emotional story about his mother and family struggles then emotionally blackmailed every citizen thinking poor will understand poor..... Then here comes you

  • HISIS -.
    02/13/2019 02:03

    The Army is too broke to buy its uniforms or pay its officers TA/DA. But film makers are making money off them by sucking up to politicians, who will make more money after they win the elections. And these BJP ones have mastered the art of doing this.

  • Chandrashekhar A.
    02/13/2019 02:07

    #Pappu Gadha hai uska Superior bhi #Murgi hai... Isi liye akal nhi hai unlogo ko... Sala #Gaddar Family... Khoon mein hi gaddari chupa hua hai...

  • Khwaja A.
    02/13/2019 02:08

    2014 से जब से ये लोग आए हैं बात बात पर आर्मी का अपमान होता रहता है. अपमान तो आपने किया है आर्मी का. जब तेज बहादुर ने खाना अच्छा खाना मांगा तो उसे बाहर का रास्ता दिखा दिया. आर्मी में सब से कम भर्ती आपकी सरकार में हुई. और आपने इन चार सालों में उनकी सैलरी भी नहीं बढ़ाई है. बस आर्मी के नाम पर जनता को जज़्बाती कर के वोट लिया है.

  • K D.
    02/13/2019 02:09

    What and how did RG demean the martyrs ?

  • Premal G.
    02/13/2019 02:09

    Ekbar Modi ne kaha tha ki ek Soldier se jyada risk to hamara Vyapari leta he. Vo insult nahi tha Rajyavardhan Rathore.?

  • Aijaz A.
    02/13/2019 02:10

    Shut up

  • Shankar A.